...dreams are like rainbows, only idiots chase them...

marți, 10 iulie 2012

cine sunt...

N-am mai scris de mult..Ba chiar am neglijat blogul..Nu e ca si cum cineva chiar citeste blogul asta... Pentru mine...asta e jurnalul meu... aici pot scrie tot ce gandesc stiind ca nimeni nu ma va recunoaste..aici pot fi cine sunt cu adevarat..aici nu trebuie sa port masca...Asa ca..imi voi da jos din nou masca :
Am luat o mica pauza..sa ma recunosc..acum trec prin fazele adolescentei cand parintii sunt insuportabil si cand nimeni nu ma intelege.. drame...ce mai..
Din nou..ma indoiesc de prietenie...din ce in ce mai tare..ma gandesc..care e rostul ei?Sa ai pe cineva alaturi de tine...numai la bine? Poate asa e prietenia si nu cum mi-o imaginam eu..In mintea mea..totul..era...colorat..viu..multe zambete...dar nu e chiar asa...nu e deloc asa...insa...din nou..cui ii pasa? Nimanui!Atunci de ce sa pastrez fata posomorata? Pana la urma...realizez  ca nu m-am schimbat deloc..ca totul se repeta..Ca,ca si inainte... eu cred ca cineva chiar tine la mine pentru cine sunt si dupa...dupa raman tot singura..chinuindu-ma sa ma tin de ei..de cei pe care ii cred..ii credeam...prieteni..Pfff...din nou...drame..
.Stii..chiar sunt buna la teatru..nimeni nu observa ca mie chiar imi pasa..Sunt bestiala!
Poate si lor le pasa..si poarta masti la fel de bune ca si ale mele...Poate asa e...dar nu va mai fi la fel..Nu cred..desi...eu chiar sper.....
Din nou sunt lasata singura...
Eli..mi-e dor de tine...De ce nu mai suntem si noi la fel?Poate astea nu s-ar fi intamplat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu