...dreams are like rainbows, only idiots chase them...

miercuri, 16 februarie 2011

Little worlds...

Merg pe strada si mai vad cativa copilasi micuti cum alearga si se joaca intre ei...Ma uit la fetele lor luminate de zambetul senin si simt cum o caldura ma invaluie.Ma gandesc cat de bine e sa fii asa ca ei,dar imi amintesc ca acum catva timp am fost exact ca ei.Erau vremuri cand nu ma desparteam de prietena mea cea mai buna.Nu ne saturam sa ne petrecem timpul impreuna...Mereu gaseam lucruri de facut ,daca ne plictiseam de un joc, atunci inventam unul,spre exemplu : eram vanatori de vampiri,si cand ne plictiseam de vampiri eram vanatori de fantome;dupa eram spioance,si dupa vedete rock...Uneori mergeam la cimitir si luam corcoduse(ciudat..dar totusi pentru noi era comic)...Mereu eram una dupa alta si ziceam ca e greu sa faci un anumit lucru,care acum e banal pentru noi...Dar totusi aia era o lume placuta,fara preocupatii,fara ingrijorari...Eram mereu zambarete si le ridicam moralul celorlalti oameni prin comportamentul nostru nestingherit...Aceea a fost o lume placuta , lumea mea pe care o uit treptat,cum cu totii va uitati lumile voastre...Dar totusi,dupa ce am experimentat atatea lucruri dragute...nu merita sa la uit asa usor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu