...dreams are like rainbows, only idiots chase them...

sâmbătă, 26 februarie 2011

Nothing...


Stau...o zi ploioasa...cata plictiseala...Ma gandesc...ce am de facut...nimic(teme 0,curatenie 0-oricum nu am chef-).La televizor...stiti si voi cum e:teleshopping din ora-n ora,se repeta multe filme si seriale...si tanar si nelinistit cand se va termina oare?O sa trebuiasca sa-l numasca batran si zbuciumat.Whatever...devine o plictiseala tot.Ma gandesc pe vremuri cum era?Stateai si te uitai la ploaie....Uneori mai fugeai afara si lasai stropii minunati de apa sa-ti atinga usor obrazul si sa te revigoreze putin...Mda...cred ca ar fi timpul sa ies putin afara.Fug,imi iau paltonul rosu si ma arunc in micutul dans al stropilor.Cata placere sa te invarti si in cateva secunde sa arati ca si cum abia ai iesit din dus.Mereu cand vremea e mai posomorata toti sunt imbracati mereu in culori inchise(nu sunt impotriva lor,iubesc negrul),dar totusi ma deprima...Cand vremea nu e incurajatoare totul ar trebui sa fie deschis la culoare...sa vad zambete pe fetele oamenilor.Ce daca ploua?Asta e,e o zi normala ca toate celelalte...si totusi..parca nu e...ma opresc pe o banca si ma uit sus la cer...nu vad nimic din vina copacului...dar e totusi placut sa te uiti asa...Un copilas se uita la mine...probabil isi zicea in gandul lui:"ce e cu fata asta ciudata? maaama e uda leoarca!!!" eu ii zambesc si copilul rusinat ca a fost observat a fugit repede stropii de plaie reusind sa patrunda pe sunb umbrela lui albastra.Plictiseala...minte-mi e goala...Ma duc la un lac si incep sa arunc cu pietre in apa(oamenii probabil credeau ca-s o nebuna plecata de acasa si data in urmarire)dar e distractiv.Langa mine o fetita mica cu fata alba,parul blond si ochi albastrii,imbracata intr-o rochita neagra acoperita cu un paltonas tot negru,imbracata foarte elegant, imi zambea.Avea o privere asa de patrunzatoare...asa de ciudata...asa de goala...parca-mi striga "ajutor!!!" intr-un mod disperat...dar totusi..din gura ei nu a iesit niciun cuvant...

acesta este inceputul unei mici povesti de ale mele...totul e creat din plictiseala...din sentimentul pe care-l simt cand sccriu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu