...dreams are like rainbows, only idiots chase them...

marți, 8 martie 2011

Human or not...



Am stat asa si ne-am uitat una la alta fara sa zicem nimic.Ochii ei albastrii ma priveau fara nicio sfidare.Fetita cu pielea alba,exact ca zapada,sau poate chiar mai alba...cu parul blond,un blond sters ca si cum peste galben ai da cu alb si ar fi un galben sters,fetita aceea era atat de frumoasa,neinchipuit de frumoasa.La un moment dat m-am gandit ca nu e om...ca este imposibil sa fie om.Statea si se uita fara sa schiteze un zambat sa se uite trist...nimic...dar totusi ochii ei parca gemeau,parca tipau,parca ma strigau...Avea niste ochi tristi...niste ochi ce spuneau totul.Ii zambesc,un zambet calm.Clipeste,isi ridica capul,si inclinandu-l imi zambeste si ea...un zambet rece,un zambet de gheata...dar parca ma cuprinde fericirea cand o vad,ma bucur sa-i fiu alaturi. Ii spun"Buna",iar ea cu vocea ei firava imi raspunde la fel...acel"buna"al ei parca era un cantec...vocea ei subtire si calma avea un sunet melodios,insa,la fel ca ochii ei,parca vocea imi spunea "ajutor" in loc de"buna".Ploaia nu inceteaza.Din copacii din jur cad picuri in apa clara a lacului,peste care se ridica o ceata.Soarele este ascuns,devine din ce in ce mai cetos. "Sunt Lydia.Numele tau care e?"continui eu zambind."Elisabeth","Elisabeth? Nu vrei sa spui Elizabeta?""Nu.Elisabeth,ca in America,cum e numele tau,Lydia",si imi da o privire rece."Ah","Dar poti sa-mi spui Ellie","Ellie...ca un alint"spun eu zambind.Ceata devine mai deasa.Nu mai vad nimic in jur,o vad doar pe ea,fetita mica cu ochii reci,care imi zambeste."Imi pare rau pentru ceea ce se va intampla,dar poate vei reusi pana la urma" "Poftim?Ce spui acolo?" Cuvintele ei fara sens parca m-au paralizat."Vei fi bine" continua cu o voce matura,si imi zambeste din nou. "Poate ne mai vedem" revine cu un zambet copilaros si cu o voce potrivita zambetului de data asta,o voce calda si copilaroasa.Fuge...In urma ei vad doar ceata..pot sa o mai vad putin...ii vad paltonasul negru.Dispare usor,usor ca o fantoma.
Parca am vorbit ani cu dansa.Ma uit la ceas...au trecut abia cateva ore.Merg printre copaci...totul e pustiu...am ramas cu gandul la Ellie,acea fetita cu zambetul trist...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu