...dreams are like rainbows, only idiots chase them...

duminică, 27 martie 2011

It's just a dream...


Sunt la lac...Vremea e iar urata,ploua,e ca in ziua aceea...cand am intalnit-o pentru prima oara pe Ellie.Imi amintesc de privirea ei,ochii aia care se uitau la mine tipand dupa ajutor.Ma uit la picaturile de ploaie care cad usor in apa...Sunt uda leoarca,ma uit in reflectia mea in apa...si o vad pe Ellie.Ma uit in spatele meu,langa mine...nimeni.Ma uit din nou in apa si tot pe ea o vad.Imi intinde mana,se uita cu disperare la mine.Ma cheama,are nevoie de ajutorul meu.Inconstient ma apropii de apa,deodata am privire din afara,ca si cum as fi altcineva.Vad cum ma apropii de apa,privirea parca imi e de sticla.Imi dau seama ce bine seman cu Ellie.Exact la fel.Singura diferenta e ca Ellie are ochii albastrii,ca cerul...
Observ ca am ajuns la malul lacului"Nu!!!Stai!!!!NU!!!NU INTRA!!!" Degeaba,oricat de mult as fi tipat,oricat de mult mi-as fi dorit,am sarit.Sunt in interiorul corpului meu din nou.Sunt in apa.O am in fata pe Ellie.Imi zambeste.Ii intind mana sa inotam pana la mal insa ea ma trage in jos.Disperata incerc sa ma ridic,insa parca o forta inimaginabila ma tine in apa.Am nevoie de aer.Ellie imi vede disperarea si imi zambeste la fel de calm,ba nu,zambetul ii devine mai multumit.E ca si cum ar fi dorit sa ma inec.Parca nu o am in fata pe Ellie,Elisabeth,cea care se uita la mine si fara sa vorbeasca imi cerea mie ajutor,nu ii ceream eu ei...
Deodata se opreste din zambit,fata ii devine trista.E ca si cum ar fi devenit din nou acea Ellie pe care am intalnit-o pentru prima oara.Nu mai pot sa-mi tin respiratia,ma zbat."Ai grija la ce e in jurul tau.Pana si cei apropiati iti pot face rau,pana si prietenii,pana si eu" Si se uita la mine rece,dandu-mi in mana o stea din sticla.
Ma trezesc tipand.Ma uit in jur.Sunt in camera mea.Nu a fost nimic decat un vis.Tin pumnii stransi.Ceva ma loveste in mana stanga.Desfac pumnul si raman socata:e staua pe care mi-a dat-o in vis Ellie...Ma uit inca socata...Ceea ce mi s-a intamplat nu a fost doar un vis...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu