...dreams are like rainbows, only idiots chase them...

marți, 12 aprilie 2011

Frinend?Who?




Prieteni...Multi cred in ei...adica rar vad persoana care zic ca nu exista prieteni adevarati,ca doar ei se dau pe langa tine.Ironic:am o prietena care gandeste astfel:"nu cred in cei mai buni prieteni,sau chiar prieteni,ci doar persoane cunoscute,care te vor ajuta daca ii rogi".Eu chiar nu intelegeam ce zicea....Dar stii care e faza?Faza e ca pana acum si eu credeam in prietenii sau inca cred...Inca nu sunt sigura de gandurile mele...Dar stiu ca,oricat de apropiata ti-ar putea fi o persoana,pana la urma ceva se va intampla.Chiar daca te cunosti cu acea persoana de o viata intreaga,sau de 2 ani in care ati fost mereu impreuna si ati aflat pana si cele mai rele secrete...ceva se va schimba...nu,desigur nu vei dezvalui secretele sau vei face lucruri urate...dar ceva va fi diferit...ceva ce-ti doresti sa nu fi aparut....O fi plictiseala?O fi asta?
Uneori mi-e frica sa ma mai comport normal pe langa acea persoana,mi-e frica sa se enerveze,sa se plictiseasca de mine,sa nu-mi mai vorbeasca,si fara sa-ti dai seama...sa rupa legatura cu tine...
O persoana iti poate fi alaturata,draga...dar iti poate fi prieten adevarat?


Un comentariu: